Opłacalność posiadania bloga z artykułami
Nie powinno się być doświadczonym pozycjonerem, by mieć świadomość tego, że jakość i fachowość informacji publikowanych na serwisach www posiada coraz większe znaczenie. I nie chodzi tu już wyłącznie o zwiększanie czynnika user-friendly, niemniej jednak o przygotowywanie takiej witryny do jak najlepszej akceptacji przez roboty wyszukiwarek. Tym samym wzrasta także jakość treści publikowanych na przeróżnego rodzaju blogach – firmowych, oficjalnych, tematycznych, prywatnych czy społecznych. Jaki to jednakże ma wpływ na SEO?
Okazuje się, że zupełnie znaczny, jeżeli już weźmie się pod uwagę fakt, że to aktualnie na takich blogach zamieszczane są w zdecydowanej większości przypadków linki pozycjonujące. Właściwie utrzymany blog z artykułami posiada głównie większą siłę przebicia wśród innych blogów tego typu. Jest pozytywniej oceniany przez roboty Google, zyskuje w oczach użytkowników, ma szansę na uzyskanie większego PR , a ponadto Trust Ranku, co właśnie ma bardzo duże znaczenie. aby jednakże taki blog odniósł sukces w sieci, musi być nieustająco uzupełniany o nowe, wartościowe, ciekawe i głównie poczytne informacji. W bardzo wielu przypadkach blog z artykułami jest tworzony w formie tematycznej: zawiera tylko content z dokładnie sprecyzowanej tematyki, koncentruje się na kilku połączonych ze sobą wątkach. Wbrew pozorom wielotematyczność powoduje, że atrakcyjność takiego bloga znacznie maleje, bo ludzie wchodząc na stronę www oczekują konkretów z danego tematu, a nie typowego misz-maszu. A dodatkowo prócz dbałości o wartościowe artykuły należy również zatroszczyć się o stałe linkowanie takiego bloga, by utrzymywał się na wysokich pozycjach w SERPach.
Więcej informacji znajdziesz: kliknij tutaj.