Czy samodzielne pozycjonowanie się opłaca?
###
Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wykonać coś co będzie współgrało ze sobą idealnie. Zwiększając prócz tego sprzedaż naszego produktu. Jednakże jak to zrobić?
Jak wiemy Public Relations w dużym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z możliwości dotarcie do klienta z produktem. Bądź też drugim zadaniem takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co należy zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto obsługiwać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie że w sposób automatyczny. Drugą dużą zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do naszej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o ofercie danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.
W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym nawet, że trzeba to robić dla dobra firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobności. Wydaje mi się, że nie mają odpowiednich kompetencji żeby ten potencjał wykorzystać.
Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.